به وبسایت رسمی انتشارات گیلنا خوش آمدید

اولین مبتکر ساخت لوح فشرده آموزش کنکور و شیوه نوین تست زنی در کشور از سال 1373 مشاوره رایگان و تخصصی با استاد حسین احمدی


مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 توسط استاد حسین احمدی و دکتر امین محمودی
خرید محصولات انتشارات گیلنا | خرید محصولات کنکور اسان است
 
آیکون تابلو اعلانات وبسایت رسمی انتشارات گیلنا  
تابلو اعلانات وبسایت
 

نمونه تدریس اساتید انتشارات گیلنا{ نمونه تدریس فیزیک کنکور|مهندس امیر مسعودی
نمونه تدریس اساتید گیلنا
  خرید ارزان محصولات انتشارات گیلنا

 
آیکون موضوعات وبسایت رسمی انتشارات گیلنا
موضوعات وبسایت
 
مشاوره رایگان کنکور
  • شما هم گیلنایی شوید

    موسسه آموزشی کنکور آسان است،در راستای ایجاد فرصتی برابر برای دانش آموزان کشورمان از سال ها قبل حضوری فعال در رسانه تلویزیونی داشته است.همچنین می توانید تدریس های به روز اساتید و روش ها و تکنیک های مخصوص هر درس را در برنامه های اوج یادگیری شبکه دو سیما،آینده موفق شبکه پنج سیما،برنامه یادگیری آسان شبکه چهار سیما و برنامه یادگیری برتر شبکه های استانی دنبال کنید.شما دانش آموزان با ثبت نام در این قسمت میتوانید از امتیاز ویژه ی ارتباط با شخص استاد حسین احمدی بهره ببرید. مشاوره کنکور 98
 
اساتید انتشارات گیلنا | استاد حسین احمدی | مهندس امیر مسعودی | دکتر امین محمودی
اساتید گیلنا
 
 
آیکون منو های دسته بندی وبسیات انتارات گیلنا
دسته بندی وبسایت
 
  • صبحانه مقوی برای دانش آموزان
    نویسنده : انتشارات گیلنا (کنکور آسان است)
    تاریخ ارسال : 18/08/07
    ساعت : 6:23 ق.ظ
    محصولات گیلنا
    دریافت مشاوره رایگان
  • 10 توصیه برای تهیه یک صبحانه مغذی
    تاریخ : نویسنده: انتشارات گیلنا (کنکور آسان است)
    ۱. فرنی و انواع توت‌ها ۲. لوبیا با نان تست ۳. نان شیرینی حلقوی ۴. میوه و ماست ۵. گوجه‌فرنگی، لوبیا، قارچ و نان تست ۶. نان فانتزی و میوه ۷. شیر سویا یا شیر کم‌چرب و …

     توصیه هایی برای تهیه یک صبحانه مغذی ، که به شرح زیر هستند 

    ۱
    فرنی و انواع توت‌ها: برای تهیه فرنی از جو و شیر خامه گرفته استفاده کنید و سپس به آن انواع توت‌ها مانند؛ توت‌فرنگی، تمشک و ذغال اخته اضافه کنید.

     

    ۲
    لوبیا با نان تستلوبیا حاوی بافت‌های حل‌شدنی است که مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و به شما در مدیریت‌کردن وزنتان کمک می‌کند. لوبیا را به همراه نان تست و مقداری کره بخورید.

     

    ۳
    نان شیرینی حلقوی به همراه پنیر خامه‌ای کم چرب و ماهی آزاد دود داده شدهنان شیرینی حلقوی حاوی کربوهیدرات نشاسته‌ای است که به بدن انرژی لازم برای تحرک را می‌دهد. ماهی آزاد دود داده شده حاوی روغن امگا ۳ است.

     

    ۴
    میوه و ماست: به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است.

     

    ۵
    گوجه‌فرنگی، لوبیا، قارچ و نان تستاین مواد مغذی انرژی لازم برای فعالیت بدن را تامین می‌کنند.

     

    ۶
    نان فانتزی و میوه: نان‌فانتزی حاوی مقادیر زیادی نشاسته است. به جای مالیدن کره بر روی آن از میوه استفاده کنید.

     

    ۷
    شیر سویا یا شیر کم‌چربموزلی به سبک سوییسی حاوی پودر شیر است که میزان کلسیم صبحانه را افزایش می‌دهد به این صبحانه شیر سویا با کلسیم غنی شده بیفزایید.

     

    ۸
    آب‌میوه خالص و غذای غله‌ای غنی‌شده با آهننوشیدن یک لیوان آب‌میوه مانند گریپ‌فروت و یا آب پرتقال به همراه ویتامین C موجب تسهیل در جذب آهن می‌شود.

     

    ۹
    مصرف جایگزین‌ها: در صورتی که نتوانستید یک صبحانه کامل بخورید سعی کنید میوه‌هایی همچون انواع توت‌ها، سیب و موز به همراه مقداری شیر مصرف کنید.

     

    ۱۰
    نیمرو یا تخم‌مرغ آب‌پز شده بر روی نان تست: خوردن تخم‌مرغ آب‌پز شده و یا نیمرو به همراه کمی شیر، پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

     


    اشتراک در شبکه ها اجتماعی :

    فیسبوک
    توییتر
    گوگل +
    لینکدین

    

 
محصولات انتشارات گیلنا
محصولات گیلنا
 
تمامی حقوق و مطالب این وبسایت برای گروه آموزشی و مشاوره ای گیلنا محفوظ می باشد هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.